Translate

środa, 15 lipca 2009

Wspaniala nagroda :D


Dostałam znów niesamowite wyróżnienie od od Ewelinki...Mamy dwóch najdroższych szczesc !!! Ewelinka jest jego tworca!!! Tym wspanialsze ze jestem jak narazie jego jedyna właścicielka!!! Dostałam go już wczoraj i cały czas zastanawiam się komu je przyznać bo to jak wiadomo ciężkie wyzwanie ;)

Dam sobie jeszcze trochę czasu na przeglądniecie większej ilości blogów i jak będę pewna swego to pośle je dalej :)

Ewelinko prawdę powiedziawszy to byłam w szoku jak je zobaczyłam :) To niesamowite ze stworzyłaś to odznaczenie dla mnie !!!!! Podziwiam cie i serdecznie dziękuje!!! jestem bardzo wzruszona !! :*




3 komentarze:

  1. cieszę się, że sprawiło Ci radość wyróżnienie ode mnie.
    Mam nadzieję, że przekażesz je dalej kolejnym prawdziwym Twórcom Wyjątkowości :) Bo dla TYCH je stworzyłam. I jesteś pierwsza na liście - bo tworzysz wyjątkowe Maleństwa, na prawdę Jedyne W Swoim Rodzaju- niepowtarzalne... niewiele jest pasji, w które wkłada się tyle wysiłku, czasu i serca... wbrew pozorom otacza nas tyle "powtarzalnych" hobby- jak biżuteria (oczywiście są też takie, których nie wykona byle laik), hafty, szydełkowanie... Twoich prac po prostu nie da się podrobić, są One Of A Kind - po prostu, co tu dużo gadać :) i chyba każdy, kto tu trafił się ze mną zgodzi :)

    ale ja piszę... pewnie i tak tego nikt nie czyta poza Tobą, a ja się tak produkuję :) bo ja gaduła jestem :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelinko,dziękuje ze całego serca!!!! i to bardzo dobrze ze jesteś gaduła pisz ile tylko chcesz ja czytam z prawdziwa przyjemnością :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pzeczytalam i zgadzam sie z kazdym słowem heheheh

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :* i od razu przepraszam ze nie zawsze uda mi sie odpowiedziec na kazdy komentarz. Jednak jesli ktos o cos zapyta to bede sie starala odpowiedziec jak najszybciej <3