Translate

wtorek, 5 stycznia 2021

Bratz doll-Repaint OOAK doll... :)

 Dzis jeszcze pokaze Wam moja pierwsza przemalowana Bratz :) Ogolnie je zbieram i nie przemalowuje ale jak trafi sie trupek to szkoda zeby gdzies sie poniewieral :)

Musze jeszcze zorganizowac odpowiednie ubranko godne Bratz :)

Mam nadzieje ze sie spodoba :)

Pozdrawiam :)



Scarah i Operetta-Monster High repaint OOAK... :)

 Witajcie, 

dzis u mnie dwie lale ,ktore swego czasu pomalowalam dla pewnej osoby :)

Doszly to moge pokazac. Ispiracja niezbyt scisla postaciami Sally i Emily z filmow Tima Burtona.


Mam nadzieje ze sie Wam spodobaja :)




poniedziałek, 4 stycznia 2021

sobota, 2 stycznia 2021

Barbie Fashionista OOAK.... :)

 Witajcie,

ostatnio wymalowalam dwie Barbie fashionista. Oto jedna z nich. Druga pokaze nastepnym razem

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)


Sle serdecznosci i duzo zdrowia na na ten Nowy Rok 



i tu juz skonczona i w oryginalnych ciuszkach :)






czwartek, 10 grudnia 2020

Arielle -Jolina ...Repaint OOAK doll... :)

 Witajcie,

dzis u mnie Arielle ( Jolina ) z nowa buzia :) Uwielbiam malowac te lale :) Maja tyle potencjalu w sobie :)

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)


Pozdrawiam serdecznie



sobota, 28 listopada 2020

Monster High..Lagoona Blue ..Repaint OOAK doll... :)

 Witajcie,

juz dawno temu wymalowana ale jakos nie mam nigdy czasu zeby dobre fotki zrobic...

Te tez niezbyt udane i moze kiedys wymienie :)


Mam nadzieje ze sie Wam spodoba

Pozdrawiam






niedziela, 8 listopada 2020

Monster High ..Isi Dawndancer OOAK...repaint doll... :)

 Witajcie,

taka Isi sobie ostatnio wyczarowalam :)

Mialam juz swego czasu dwie wymalowane ale jak mi sie znudzily to puscilam w swiat...oczywiscie zalowalam troche ale w koncu mam nowa :)


Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)


Pozdrawiam





niedziela, 18 października 2020

czwartek, 30 lipca 2020

Amelka...mini OOAK Baby ok. 6 cm... :)

Witajcie,
jakis czas temu wymodelowalam ta kruszynke. 

Ma ok. 6 cm wielkosci, wymodelowana z prosculpt.

Mam andzeje ze sie Wam spodoba :)

Pozdrowienia



Na ostatnim zdjeiu juz w nowym domku i nowym wozeczku :)



poniedziałek, 18 maja 2020

Caspar...mini OOAK baby ok 4,5 cm... :)

Witajcie,

ta laleczka czekala na sesje zdjeciowa juz od kilku miesiecy. Jakos nie bylo czasu ani checi zeby fotki robic.

Zrobilam ja dla siebie bo juz mi sie malestwa zamarzyly a prawie wszystkie wywedrowaly z domu.

Maluszek ma ok 4,5 cmwielkosci i zamieszkuje taka skorupke ;)

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba

Pozdrawiam



niedziela, 17 maja 2020

Mini OOAK Baby ...:)

Witajcie,
dzis u mnie wymodelowana juz jakis czas temu dziewczynka.

Ma ok 12 cm wielkosci i wymodelowalam ja z Prosculpt

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)

Pozdrowienia




sobota, 25 kwietnia 2020

Monster High OOAK Dolls: Frankie and CAM Witch

Witajcie,

ostatnio sytuacja niezbyt sprzyjajaca bestrosce i jakos trudno bylo mi sie zabrac do czegokolwiek.
jednak postanowilam nie dac sie smutkowi i wymalowalam dwie Monsterki.

Frankie black/white edition
oraz
Create a Monster(CAM) Witch

Mam nadzieje ze sie Wam spodobaja... choc zdjecia niespecjalnie oddaja ich urok a nawet pwedzialabym ze troche znieksztalcaja i oklamuja zabierajac im kolorystyki.

Sle moc pozdrowien i duzo zdrowia




piątek, 3 kwietnia 2020

wtorek, 31 marca 2020

Viperine Gorgon...Monster High OOAK doll... :)

Witajcie,

siedzimy w domu i wykorzystujemy czas na roznosci. Mam nadzieje ze i Wy czujecie sie dobrze i staracie sie znalezc w tym smutnym czasie cos co rozprasza stres i sprawia Wam radosc.

Dzis pokaze Wam Viperine z nowa buzia.


Przesylam moc pozdrowien i zycze zdrowia