Translate

piątek, 3 kwietnia 2020

wtorek, 31 marca 2020

Viperine Gorgon...Monster High OOAK doll... :)

Witajcie,

siedzimy w domu i wykorzystujemy czas na roznosci. Mam nadzieje ze i Wy czujecie sie dobrze i staracie sie znalezc w tym smutnym czasie cos co rozprasza stres i sprawia Wam radosc.

Dzis pokaze Wam Viperine z nowa buzia.


Przesylam moc pozdrowien i zycze zdrowia





czwartek, 5 marca 2020

Tara Lynn OOAK barbie... :)

Witajcie,

pokazywalam ja juz na FB ale mialam zrobic lepsze fotki na blog dlatego nie pokazywalam jej tu wczesniej. Niestety nie wyrabiam sie ostatnio...

Pokazuje to co mam. Uwielbiam mold Steffie ,fajnie sie go maluje 🥰

Pozdrawiam Was serdecznie 😊



niedziela, 1 marca 2020

Barbie Fashionistas Albino OOAK doll... :)

Witajcie,
bardzo Wam dziekuje za wszystkie porady i wskazowki dotyczace repaintu :) Bardzo mi pomogly w pracy i dzis moge zaprezentowac ukonczona Albino Barbie :)

Dziekuje i pozdrawiam bardzo serdecznie :)





sobota, 29 lutego 2020

Albino Barbie... OOAK doll. work in progres... :)

Witajcie,

dzis pokaze Wam moja nowa Barbie. jeszcze nie jest do konca skonczona ale mniej wiecej tak bedzie wygladac.
Moze macie dla mnie kilka wskazowek co poprawic albo zmienic... :*

Moc pozdrowien


sobota, 15 lutego 2020

Jewel Mermaid jako Rapunzel OOAK Barbie.... :)

Witajcie,

dzis przedstawiam Wam kolejna Barbie po repaincie :)

Mam juz ja od dawna i caly czas zastanawialam sie co z nia zrobic ;) Najpierw mialam ubrac w jakis ladny fashion ale w koncu postanowilam ja przeobrazic w Roszpunke...albo po prostu dziewczyne z dlugimi wlosami ;)

Oryginalnie to Jewel Mermaid Barbie, ktorej ktos skrocil wlosy i to o pare dobrych centymetrow. Glowe osadzilam na cialku Teresy bo jej oryginalne tak gdzies zachomikowalam ze znalezc nie moge...ot cala ja ;)

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba

Pozdrawiam :)





sobota, 11 stycznia 2020

Eli...OOAK Baby Doll... :)

Witajcie,

dzis na tapecie malutka miniaturka dziewczynki.Ma na imie Eli :)

Nie mierzylam dokladnie ale cos ok 3 moze 4 cm wielkosci .
Wymodelowana z Prosculpt.

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)

Pozdrawiam serdecznie




piątek, 10 stycznia 2020

Barbie Pocahontas SuperSize..Repaint OOAK doll... :)

Witajcie,
od kilku dni probuje zrobic mojej Pocahontas jakies ladne zdjecia ale cos nie wychodzi ;)

Moze jutro mi sie uda. A dzis uracze Was takimi jakie udalo mi sie zrobic..trche niewyrazne i z jednej strony bardziej oswietlone...

Mam nadzieje ze mimo wszystko sie Wam spodoba moja duza Poca :)

Sle moc pozdrowien :)





niedziela, 5 stycznia 2020

Barbie Rapunzel Wedding... repaint OOAK Doll... :)

Witajcie,

ostatnio na tapecie ksiezniczki :) Jak pisalam niedawno na moim drugim blogu...ksiezniczki nie sa jakos szczegolnie przeze mnie lubiane ( oprocz tych z Disney Store) ale chyba bede musiala zmienic moje nastawienie bo coraz bardziej mi sie podobaja...szczegolnie kiedy dostana nowa buzie :)

Dzis Rapunzel w sukni slubnej...od zawsze mi sie podobala jej sukienka i lalke kupilam tylko  dla niej.
Mialam rozebrac i pozbyc sie Roszpunki w tempie expresowym bo juz nawet sam koltun jaki widzialam na zdjeciu ze strony gdzie ja kupilam byl przerazajacy... masakra i rozpacz w jednym.


No ale jak juz przyszla ...rozczochrana, bez korony po ktorej zostala swiecaca na niebesko dziura w glowie i w idealnej sukience to postanowilam dac jej szanse na nowe zycie.

Koltun dal sie rozczesac i nawet nie stracila swoich wlosow ;) A po kapieli  juz mialam pomysl na jej buzie :)

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba bo ja juz starcilam dla niej glowe i serce :)

Pozdrawiam







piątek, 3 stycznia 2020

Genevieve... Repaint OOAK doll... :)

Witajcie,

dziekuje Wszystkim za zyczenia i rowniez Wam jeszcze raz zycze Szczesliwego Nowego Roku !!! 

U mnie ostatnio na tapecie baleriny z filmu " Barbie i 12 tanczacych ksiezniczek". Na moim drugim blogu lalkowym chwalilam sie zdobyciem Edeline a dzis pokazuje pomalowana kiedys Genevieve.

Genevieve byla lalka coreczki, ktora sprezentowala mi po tym jak stracila zainteresowanie lalkami.

Najpierw mialam ja sprzedac ale chetnych nie bylo wiec koniec ,koncow zostala u mnie. Niedawno postanwilam sprobowac jak maluje sie wieksza barbiowa buzie...no i takie wyniki ;)

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba

Troche bede jeszcze poprawiac oczy ale ogolnie jestem zadowolona i zaluje ze zdjecie nie oddaje jej uroku.

Pozdrawiam :)


i zdjecie before i after



piątek, 27 grudnia 2019

My Scene Madison..repaint OOAK doll... :)

Witajcie,

Ostatnio przegladalam swoje lalkowe zbiory i znalazlam My Scene Madison ,ktora kupilam dawno temu w celu cwiczebnym ;)

Nie wiedzialam wtedy jeszcze ze repaintownie tak mnie pochlonie i tak je pokocham :) Wydawalo mi sie bardzo trudne i nie chcialam zniszczyc jakiejs super nowej lalki wiec zainwestowalam w wymienna glowe My Scene i osadzilam na ciele Tereski, ktorej glowa byla tak zniszczona ze nie dalo sie jej juz odratowac.

Malowalam ja kilka razy, probowalam na niej malowanie detali az w koncu wyladowala w pudle .

Wyciagnelam biedaczke bo zasluguje na odpoczynek i zaszczytne miejsce gdzies na polce :)

Dostala nowy make up i ubrane. (Tuniczke kupilam kiedys u jakiejs zdolnej osobki)

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba tak jak mnie :)

Pozdrawiam




i before and after:


środa, 25 grudnia 2019

Monster High CAM 3 eyed ghoul... repaint OOAK doll... :)

Witajcie,

Mam nadzieje ze Wasze Swieta sa bardzo udane :)

Ja spedzam je z mezem i dziecmi wiec jest spokojnie ,bez zadnego wielkiego gotowania czy pieczenia.  Ot spokojnie spedzamy czas ze soba co bardzo mnie cieszy bo przewaznie kazdy jest zabiegany i na nic nie ma czasu ;)

Nawet udalo mi sie wymalowac kolejna Monsterke :) Juz bardzo dawno zabieralam sie za nia ale jakos ie balam ze nie wyjdzie tak jak bym sobie tego zyczyla...W koncu sie odwazylam...zdalam sobie sprawe ze jak nie wyjdzie to wymaluje od nowa ...

Mnie sie podoba i mam nadzieje ze i Wam przypadnie do gustu :)

Sle moc zyczen i pozdrowien Swiatecznych :)





poniedziałek, 23 grudnia 2019

Monster High CAM Bee...repaint OOAK doll... :)

Witajcie,

dzis kolejny raz przemalowana Pszczola z serii Create a Monster - Monster High CAM- Bee.

Zobaczymy czy to juz ostatnia jej wersja... Wydaje mi sie prawdopodobne bo wreszcie mi sie podoba ;)

Przesylam moc pozdrowien  i Zycze Wszystkim zdrowych i spokojnych Swiat :)



i before and after:


poniedziałek, 2 grudnia 2019

Clawdeen Wolf freak du chic... ooak repaint doll... :)

Witajcie,
u mnie ostatnio Monsterki. Tym razem Clawdeen Wolf z serii Freak du Chic( Schaurig schöne Show) z nowa buzia.

Zdjecia niezbyt mi sie udaly ale nie mam zbytnio warunkow zdjeciowych i musze cos w tej sprawie wymyslic.

Pozdrawiam serdecznie