Goście

Translate

piątek, 7 września 2018

Jolina...repaint ooak doll... :)

Witajcie,
u mnie znowu Jolina. Wprawdzie byla juz tu pokazywana ale postanowilam ja jeszcze raz przemalowac bo oprawa oczu wydala mi sie zbyt ciemna. Tak to jest jak maluje sie z zapamietaniem bladzac myslami gdzies po galaktyce ;)

Tak wiec moja Jolinka z kolejna nowa buzia wita sie z Wami.

Moc pozdrowien




I zdjecie przed i po (zdjecie oryginalnej Joliny z netu bo zapomnialam zrobic mojej fotki przed)


niedziela, 2 września 2018

Jolina... :)

Witajcie,
dzis jeszcze siostrzyczka czarnowlosej panienki z poprzedniego posta :) Przyjechala po nowe buzie i chyba bardziej sie jej podoba :)

Lala nalezy rowniez do Joasi, wlascicielki bloga: Kamelia Dolls.

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)

Pozdrowienia


Oraz Before and After


sobota, 1 września 2018

Kolejna Snowe White .... repaint ooak doll... :)

Witajcie,
maluje ,maluje i jeszcze raz maluje :)  Tym razem kolejna Sniezka ( Jolina).

Dziewczynka przyjechala po nowa buzie od przemilej blogowej kolezanki Joanny, ktorej przecudne lalki ,kreacje i wszelkie wpanialosci mozecie podziwiac na jej blogu : Kamelia Dolls

Mam nadzieje ze sie jej spodoba :)

Fotka tylko jedna portretowa bo ubran sie jeszcze nie dorobilam w tej skali ;)

No i dodatkowo zdjecie przed i po :)

Serdecznosci :)


oraz Before and After


czwartek, 30 sierpnia 2018

Leila... OOAK doll

Witajcie,
ta lale kupilam wiele lat temu bo wzbudzila moja litosc. Jakis "artysta" postanowil poprawic jej make up pisakiem . Dodatkowo na calym ciele miala tymze pisakiem wymalowane wymyslne tatuaze...ogolnie wstrzasajacy wyglad w stylu goth.

Kupilm ja z mysla o wykorzystaniu obitsu bo na zdjeciach nie bylo widac tych tatoo wzartych w gume i nie do zdarcia. A po otrzymaniu to nie wiedzialam czy ja od razu wyrzucic czy zostawic sobie jako ostrzerzenie mowiace..." nie kupuj wiecej takich podejrzanych sierot..."

W koncu zmylam wszystko i nasmarowalam wszystkie sine i czarne miejsca benzacne. Lezala kilka lat i wiele razy byla smarowana i zmywana. Ciagle ma sine plecy ale w wiekszosci odzyskala normalny wyglad.  Dlatego dalam jej nowa buzie zeby nie byla juz smutna i zniszczona....

Leila...




niedziela, 26 sierpnia 2018

Brynne ....Kish Doll- repaint OOAK ... :)

Witajcie,
dzis na szybko kolejna laleczka, ktora dostala nowa buzie. Jest przesliczna i zaluje ze nie nalezy do mnie....Niestety przyjechala tylko po nowa buzie i zaraz zniknie.

Brynne Kish doll; lala ma ok 27cm wielkosci i jest z vinylu albo podobnego meterialu.

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba.

Serdecznosci :)




I zdjecie z serii Before and After


czwartek, 23 sierpnia 2018

Bee ...repaint Monster High ... :)

Witajcie,
Mysle ze dzis uda mi sie troche pobiegac po blogach i poogladac wasze wakacyjne dzialania :)

My bylismy nad Morzem Srodziemnym i musze przyznac ze odpoczelam i naladowalam sloneczka na zas... ;) Wprawdzie moze niepotrzebnie bo i u nas goraco, i az nieprzyzwoicie slonecznie ale ciepla i lata nigdy za wiele :)

Oczywiscie jakis deszczyk w miedzyczasie mile widziany ;)

Po powrocie zabralam sie do malowania ...na rozgrzewke, przed tym co mam do zrobienia wymalowalam  moja MH. Tym razem Create a Monster  Insect -Bee

Na koncu Before and After ...

Dla porownania zrobilam fotke mojej drugiej nieprzemalowanej pszczolce...bo jak na zlosc zawsze zapominam zrobic zdjecie zanim zmyje caly oryginalny make up.

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)

Pozdrawiam





Before and After


środa, 22 sierpnia 2018

Iris Clops...repaint OOAK Doll... :)

Witajcie,
piekna sloneczna pogoda ,upal nie do zniesienia czasami ale i tak wole slonce niz deszcz. Urlopuje sie jeszcze choc juz niedlugo znow zacznie sie codzienna rutyna.

Dzis Iris Clops z nowa buzia.

Gdyby ktos mial na zbyciu  to kupilabym lewa dlon bo moja Iris ma ja uszkodzona.

Przesylam moc pozdrowien :)

Ach i na koncu zdjecie Before i After ;)




Before i After


piątek, 27 lipca 2018

Jolina... OOAK doll

Witajcie,
dzis zrobilam zdjecia mojej w koncu ubranej i troche zmienionej Jolinie . Oczy wczesniej niebieskie zmienily barwe na zielona...:)

Mnie sie chyba bardziej podoba choc ciagle mam jakies ale....

Ubranie nie najwyzszych lotow ale nie mam czasu na dlubanie bo juz mnie lalki wzywaja ;)

Pozdrowienia dla Was :)



niedziela, 22 lipca 2018

Poznajcie Karolinke... oryginalnie Doc McStuffin doll

Witajcie,
swego czasu moja coreczka uwielbiala ogladac bajke Doc McStuffin - Spielzeug Ärztin. Niestety nie znam polskiego tytulu...

Byla tak ta bajka zauroczona...zreszta ja tez ze dostala taka laleczke w prezencie do zabawy . Nie jest to jedyna  postac z tej bajki w naszej kolekcji ale pewnie owieczke ( gadajaca ) wypuszcze kiedys w swiat by cieszyla inne dziecko :)

Sama lala bylaby moze fajniejsza gdyby byla bardziej ruchoma ; w dodatku producent poskapil owlosienia wszepiajac wlosy tylko dookola glowy ...pozostawiajac lysa lepetyne. Lalka wiec musi miec swoje warkoczyki...inaczej bedzie swiecic lysina...



W miedzyczasie dziecie mi wyroslo z lalek i sprezentowalo wszystkie swoje lalkowe milosci mamusi :) :)

Ja oczywiscie mialam wizje i pomalowalam laleczke po swojemu. Teraz jeszcze bardziej mi sie podoba :) Jak narazie ubralam ja w to co mialam pod reka...kiedys wymysle cos lepszego bo w kitlu latac nie bedzie ... ;)


Inspirowalam sie Customami Blythe...

                                         Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)

Pozdrowienia :)




czwartek, 19 lipca 2018

Sniezka z nowa buzia... :)

Witajcie,
pomalutku konczy sie u nas szkola i jeszcze tydzien a zaczna sie wyczekane przez dzieci wakacje :)

W koncu bedzie troche luzu i mam nadzieje ze wiecej czasu na malowanie i moze nawet szycie :)

Dzis juz dawno temu zaczeta Sniezka (Jolina) Troche trwalo jej skonczenie bo musialam dorobic brakujace owlosienie ...wydarte podczas czesania przez poprzednia wlascielke ;)

Musze jeszcze uszyc jej ubranie i bedzie cieszyc moje oczy :)

Mam nadzieje ze i Wam przypadnie do gustu :)

Pozdrawiam :)





oraz Before and After


środa, 11 lipca 2018

Catty Noir OOAK repaint ooak doll... :)

Witajcie,
ciagle maluje...
Tym razem czarna kotka...Catty Noir .


Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)

Pozdrowienia :)





I troche nowszych fotek w swietle dnia :)







niedziela, 8 lipca 2018

Spectra Vondergeist OOAK... :)

Witajcie Kochani,

u mnie ciagle cos sie dzieje ....duzo maluje a niedlugo mam nadzieje i modeluje ;)

Dzis Spectra z nowa buzia. mam nadzieje ze sie Wam spodoba

Moc pozdrowien w ta piekna niedziele :)


Zdjecia troche rozswietlone bo robione w nocy przy uzyciu dwoch lampek. 






sobota, 7 lipca 2018

Heidi Ott... OOAK doll.... :)

Witajcie,
wiem ,wiem...zadreczam Was postami ...

Zwykle u mnie dlugie przerwy ale teraz mam co pokazywac bo nazbieralo sie pokonczonych prac :) :)

Drugi lalek Heidi Ott od Kamili z bloga Miniaturowe Szalenstwa pojawil sie ze swoim kumplem i juz wrocil do domu.
Zdjec sama nie robilam ale dostlalam przesliczne od Kamili i moge je zaprezentowac na moim blogu :)

Tym razem Vincent...

Pozdrawiam



i tu razem z Kajem


piątek, 6 lipca 2018

Kiyomi Hunterly OOAK doll... :)

Witajcie,
rozkrecilam sie z pokazywaniem Wam moich kolejnych repaintow . Przyznam sie Wam jednak szczerze ze juz tak bardzo brakuje mi modelowania ze niedlugo musze wyciagnac modeline i zrobic cos innego niz repaint ;)


A dzis Monster High -Kiyomi Hunterly...

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba

Pozdrowienia :)