Translate

sobota, 4 lipca 2009

Prezent wymiankowy od Ani - Clara 11

Te cudowne rzeczy dostałam od bardzo zdolnej osóbki!!! jestem pod ciężkim wrażeniem jej talentu i twórczości!!!

Jest to prezent z wymianki organizowanej na Wizażu..."od serca dla serca"

Kocham wszystkie te cudowności ,które dostałam :D Szczególnie ze nie wyszywam ani nie robię biżuterii...są to pamiątki ,które będą mi przypominać chwile szczęścia i ludzi ,którzy w nim uczestniczą :)



Aniu
,dziękuje skarbie!!!


na pierwszym zdjęciu cudny kwadratowy bieżnik ,wyszyty haftem krzyżykowym. Z przepięknym motywem kwiatowym!!! tylko Ania wie ile kolorów użyła do wyhaftowania tego cuda!!!















tutaj karteczka-prawda jaka cudna??














woreczek z inicjałem mojego imienia a w środku.....
















coś niesamowitego !!!! kolczyki z labradorytu!!!!

I jeszce do tego dwa wspaniale frywolitkowe kwiatki!!!