Goście

Translate

środa, 25 listopada 2009

Wyróżnienia idą do ...:)

choc mam cos niecos nowego to na razie nie mogę sie niczym pochwalić ...;) Dopóki nowe właścicielki nie dostana swoich przesylek :D

Dlatego dzisiejszy post poświęcony jest w dalszym ciągu wyróżnieniom ...:)

Dostałam jeszcze od kilku zacnych osób i ich pieknych blogow swietne wyróżnienie









 bardzo dziękuje Wam za pamiec i wyróżnienie mojej twórczości!!!!

--------------------------------------------

Teraz moja kolej na obdarowanie nimi blogow ,ktore sa wg mnie ciekawe ,kreatywne ,niesamowite ,ktorych zdolne wlascicielki  na nie zasluguja :D

Wybralam wiele blogow bo nie moglam sie zdecydowac... ;) a nie potrafilam poprostu wielu ominac :) Najchętniej wyróżniłabym wszystkie ze swojej listy blogów obserwowanych!!! ale jest ich ponad 150 ...wiec dam sobie spokój ;)

Wszystkie wyroznienia sa dla was!!!Mozecie tez wybrac sobie sposrod nich takie jakiego jeszcze nie macie w swojej kolekcji wyroznien ;) Wszystko w Waszych rekach... :D

tak wiec wyróżnienia :

 
 

idą do :
Kachaskowo , Tin-tin , Sankowo , AnyaCerie , Joie  , Damurek , Titania , Barbara , Pagata , Violetka , Roszpunka , Dorota , Castilia , Izara , Ewa , Kasia , Ewelina , Lamarta , Inno
Kolejność wyróżnionych blogów jest przypadkowa :........Częstujcie się moje drogie :)

Wszystkie prezentowane tutaj prace oraz zdjęcia są mojego autorstwa i sa objete prawem autorskim ,(jeśli prace nie są moje to wyraźnie to zaznaczam)


Możesz skopiować moje zdjęcia na swoja stronę ale tylko i wyłącznie z linkiem naprowadzającym do tego bloga.


Wyrazam zgode na kopiowanie moich zdjec celem inspiracji dla celow prywatnych bez zgody na ich rozpowszechnianie.


Jeśli tego nie przestrzegasz to proszę nie kopiuj ich i nie rozpowszechniaj bez mojej zgody.

moje prace na Pinterest

moje prace na Pinterest
klik na zdjecie

Follow by Email

...

odwiedzajacy

free counters

on line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...