Translate

niedziela, 8 listopada 2009

Sloneczny promyczek... Soléne

Posiedziałam znowu wczoraj....pocięłam materiał trochę z żalem ze coś zepsuje...;) ,pozszywałam do kupy no i oczywiście wcisnęłam w ta kupkę słonecznych promieni czekoladowa główkę malej Soléne :)


Mała ma ok 21 cm wielkości ;z uszami zajączka 27 cm ;) Zdjęcia zrobiłam jak zwykle byle jakie bo i pogoda za oknem byle jaka (zero światła...)

Moja mama uważa ze na zdjęciach wogole ładnie nie wyszła...mówi ze mała jest zdecydowanie niefotogeniczna ;)

No ale oceńcie same :)











17 komentarzy:

  1. Powaliłaś mnie na łopatki, jest cudna ! I te szczególy, no nie mogę sie nadziwić jak takie cudeńko można tak samemu palcami stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uważam, ze jest fantastyczna Ulenko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. REEWWEELLLLACJA!!!!!! Zazdroszczę Ci talentu! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wam dziekuje!!!! szkoda ze nie mozna na zdjeciu uchwycic jaka jest w rzeczywistosci ...taki sloneczny promyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to niewyobrazalne tak perfekcyjnie oddać szczegóły, wygląda jak zywe dziecko:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziecko wygląda tak słodko. Całkowicie usunięty z tego świata. Klasy.
    Drodzy pozdrowienia ze wsi
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  7. Lamarto, dziekuje !!!:)

    Iris, vielen Dank!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękniutka i milusia! I jakie ma urocze, królicze ubranko!
    Nie byle jaki talent masz w swoich rękach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniusia czekoladowa buziunia,z tym promyczkiem to masz rację ... :) Buziak !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, słodka czekoladka :) Uwielbiam twoje maluszki...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorotko,dziekuje bardzo :* to bardzo mile co piszesz!!!

    Aniu,Dziekuje :* Wiesz ona jest taka promienna :D

    Agnieszko,dziekuje :* ja czekam na twojego slodziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak mały czekoladowy dzidziuś, tylko pozazdrościć talentu! Podziwiam wszystkie Twoje prace.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. hhhmmm... jak dla mnie to zdecydowanie wyszła typowa Afroamerykańska Dzidzia :) jako króliś też ładnie wygląda... choć chyba piękniejsza byłaby taka cała... z takimi Afroamerykańskimi kędziorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lietdeco,dziekuje :)
    Enid,dziekuje :)
    Kigabet,bardzo dziekuje :*

    Enid,mnie sie za to wymarzyl taki maly czarniutki zajaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę nie wiem jak Ty to robisz... To muszą być jakieś czary ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :* i od razu przepraszam ze nie zawsze uda mi sie odpowiedziec na kazdy komentarz. Jednak jesli ktos o cos zapyta to bede sie starala odpowiedziec jak najszybciej <3