Goście

Translate

piątek, 27 lipca 2012

David ...mini OOAK Baby

Ciągle robię coś dla kogoś... moje mini bardzo szybko znajdują nowy dom tak ze nawet nie zdążę się przyzwyczaić do żadnego z nich .Dlatego zrobiłam wreszcie coś dla siebie :) Jest to ok.15 cm David.Wykonany z prosculpt,oczy mojej produkcji . Ubrany w kolory które bardzo lubię. Najbardziej podoba mi się sowia  czapka.Mam podobna w rozmiarze XL :) Włoski jak zwykle z runa owcy tybetańskiej ...zresztą zobaczcie same :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego weekendu :*




a tutaj na zdjęciu z Ellena ,która dopiero przygotowuje się do podroży do nowego domku  :)

15 komentarzy:

  1. Ależ słodziak Ulu!:))) Te błękitne oczęta mogą zauroczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania ma rację... Oczka mogą zauroczyć... Mnie zauroczyły :) Buźka również... Przesłodka...mała istotka... W "sowim" ubranku pięknie mu :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko - maluszek jest śliczniutki i w tym sowim ubranku jest przeuroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ma oczy
    Idealnie równe
    No i strój cudowny

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jaki śliczny!!! No cóż, przyznam się publicznie- nie tylko podziwiam Twój talent, ja Ci go po prostu zazdroszczę, ot co. Wiem, to brzydkie uczucie, powinnam się tego wstydzić;)
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki mały bzyk;))) przeurocze maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ma fajną pscółkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje Wam slicznie .*

    Anabell,oh prosze kochana zadnych zazdrosci ;) Ty tez tworzysz sliczne rzeczy! A jak wiadomo nie da sie zlapac wszystkich srok za ogon i umiec wszystkigo ;)

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Laleczka urocza, pięknie wykonana - podobnie jak wszystkie pozostałe prace. Gratuluję talentu. Trafiłam przypadkiem na ten blog i często będę zaglądać. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  10. Das ist ein ganz Süßer geworden!
    Auch die Kleidung sieht super aus.

    Liebe Grüße
    Rita

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko cudny i ten strój a tak swoją drogą to nie wiem dla czego się dziwisz że Twoje bobasy tak szybko znajdują swój nowy dom ja bym była bardzo zdziwiona gdyby było inaczej :)
    pozdrawiam gorąco Kochana !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :*