Translate

piątek, 30 marca 2012

Stella.....OOAK mini Baby

Jak mnie nie ma to nie ma ale jak już się pojawię to z rozpędu wklejam co mam ;) Szkoda ze dzień dziś okropny na zdjęcia....Niestety nie mam cud aparatu tylko zwykłego digitala ,który w dodatku ma nastroje... (wole oczywiście wersje ze robi zdjęcia z "efektami" od razu....niewyraźne ;)  ) Później ratowałam je na Picassa  ale i tak nie za wiele widać ;)

Obfocilam wiec moim "efektowym" aparatem maluszka ,któremu nadałam imię Stella. Coraz trudniej idzie mi wymyślanie imion bo tyle tych mini stworzyłam ze już straciłam rachubę ale imion o ile się da nie lubię powtarzać...przynajmniej nagminnie :)

Malutka ma ok 4,5 cm wielkości ale jest tak skurczona ze raczej wielkością dorównuje 6 cm niemowlęciu ;)
Wymodelowałam ja z Sculpey Living Doll. Włoski z wełny owcy tybetańskiej.


 Jeszcze kilka zdjęć zrobionych dzień później .... Przy słonecznej pogodzie to i zdjęcia całkiem inne wychodzą ;)




Dziękuję ze jesteście i przesyłam deszczowo zimowe pozdrowienia :*