Translate

niedziela, 18 marca 2012

spóźniona....

Obiecywałam sobie już od nie wiem kiedy ze w końcu pokaże W moim kąciku to wszystko co dostałam w drodze wymianek.
Nie wiem czemu ale ostatnimi czasy trwa u mnie wieczność cala zmuszenie się do zrobienia zdjęć, obrobienia ich w sposób nadający się do opublikowania i umieszczenie na blogu.....porażka ale obazujaca moje trwające od jakiegoś czasu samopoczucie i osłabienie.

Nie jest to wszystko co mam do pokazania ale w najbliższym czasie to uzupełnię.

Pragnę przeprosić ze tak długo mi to zajęło i nie znaczy ze mi się coś nie podoba wiec nie pokazuje.. ... wręcz przeciwnie...wszystko jest prześliczne i trzymam to jak prawdziwy skarb :) dziękuję jeszcze raz.

Najpierw  w porządku całkowicie nie chronologicznym....przypadkowym ;) Piękną herbaciarka od Magdy 
Bardzo Ci za nią dziękuję jest niepowtarzalna :)


Dostałam również od Arlety piękną herbaciarkę szczotkę ozdobiona technika Decoupage oraz notesik :) Atletko dziękuję bardzo serdecznie :)








Od Hani Niesamowite talerze...zobaczcie sami!!!! Podziwiam je nieustannie bo sa naturalnie na widoku jak wszystko co dostaje :) Haniu dziekuje :*


To nie wszystko na dzis...sa jeszcze maluszki jakie dostalam od Alicji




Slodziaki co nie?? :D Dziekuje za wszystko baaaardzo serdecznie. Ciag dalszy chwalenia sie nastapi ;) Pozdrawiam wszystkich zagladajacych w moje skromne progi zyczac cudnej niedzieli :*