Translate

poniedziałek, 18 lutego 2019

Heidi Ott ...repaint OOAK doll...:)

Witajcie,
wlasnie doznalam wstrzasu ze juz tyle nie bylam na blogu....

Czy to znaczy ze moje blogi umieraja... ??? Mam nadzieje ze nie... :(  Jednak czasu nie mam wcale zeby gdziekolwiek zagladac...czasem na FB ale tez szybko i znikam.

Mam troche pomalowanych lal i trzeba pomalutku sie zmoblilizowac zeby zrobic fotki i pokazac je tutaj. Mam tez nadzieje ze w koncu uda mi sie poodwiedzac Wasze blogi bo napewno u Was dzieje sie wiecej niz u mnie :)

Ok to do dziela...

Dzis Heidi Ott , ktora przyjechala po nowa buzie i juz odjechala do swojego domku u  Kamilii.

Mojego autorstwa jest tylko nowy malunek i peruka. Piekne ubrania i zdjecia sa autorstwa Kamilii i sa pokazywane na moim blogu za zgoda wlascicielki :)

oto ona:






Pozdrawiam Was serdecznie