Translate

niedziela, 22 lipca 2018

Poznajcie Karolinke... oryginalnie Doc McStuffin doll

Witajcie,
swego czasu moja coreczka uwielbiala ogladac bajke Doc McStuffin - Spielzeug Ärztin. Niestety nie znam polskiego tytulu...

Byla tak ta bajka zauroczona...zreszta ja tez ze dostala taka laleczke w prezencie do zabawy . Nie jest to jedyna  postac z tej bajki w naszej kolekcji ale pewnie owieczke ( gadajaca ) wypuszcze kiedys w swiat by cieszyla inne dziecko :)

Sama lala bylaby moze fajniejsza gdyby byla bardziej ruchoma ; w dodatku producent poskapil owlosienia wszepiajac wlosy tylko dookola glowy ...pozostawiajac lysa lepetyne. Lalka wiec musi miec swoje warkoczyki...inaczej bedzie swiecic lysina...



W miedzyczasie dziecie mi wyroslo z lalek i sprezentowalo wszystkie swoje lalkowe milosci mamusi :) :)

Ja oczywiscie mialam wizje i pomalowalam laleczke po swojemu. Teraz jeszcze bardziej mi sie podoba :) Jak narazie ubralam ja w to co mialam pod reka...kiedys wymysle cos lepszego bo w kitlu latac nie bedzie ... ;)


Inspirowalam sie Customami Blythe...

                                         Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)

Pozdrowienia :)





dokladam jeszcze zdjecie Before and After



i oryginalna lalka przed repaintem