Translate

niedziela, 16 lutego 2014

Spectra Vondergeist repaint ... :)

Wiem ,wiem powinnam modelować...(filcowanie tez czeka...) i taki miałam też zamiar ale nie mogłam się opanować i wymalowałam kolejną monsterkę ;) Tym razem poznęcałam się nad Spectrą Vondergeist. Ja jestem nawet zadowolona ale jak wiadomo ciężko jest ocenić obiektywnie efekty własnej pracy a w dodatku są to moje pierwsze repainty wiec...same wiecie ;) Duuuuuużo niedociągnięć ;)

A tu kilka zdjęć obrazujących efekty mojej "twórczości " a na końcu spectra PRZED demolką  ;) ... Pozdrawiam was niedzielnie :*






no i przed

***
**
*
Od jutra rusza kolejne wyzwanie fotograficzne na blogu Lalkami - dokładne informacje co i jak na blogu http://lalkami.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-fotograficzne-lalkowy-alfabet.htm

Udział biorę  po raz pierwszy wiec będzie ciekawie i inspirująco :D