Goście

Translate

piątek, 26 lutego 2010

Wyroznienia..:)

Wyroznienia dostalam juz jakis czas temu!!! Wypada sie nimi pochwalic i wyslac dalej :)

 Kasiorkowy raj  ,  obdarowal mnie :

 
Bardzo dziekuje !!! teraz powinnam rzucic sie w wir pracy tworczej zeby pokazac ze na nie zasluguje !!!! :)

Kilka wyroznien przylecialo do mnie takze z blogu : Ma-Kramik 

 

  
  
  
  
  
  
  
  
 
Czuje sie zaszczycona!!! bardzo bardzo dziekuje !!! 

Posylam je do :
Za co ??? za to ze sa takie miejsca gdzie sie chce zagladnac szukajac inspiracji lub tylko po to zeby nacieszyc oko :) Wyroznienia posylam rowniez do tych wszystkich ,ktorzy tworza i maja ochote przyozdobic swoj blog slicznym kreatywnym znaczkiem :) Czestujcie sie kochane!!!

niedziela, 21 lutego 2010

Bianca... :)

Biankę musiałam po prostu zrobić ,koniecznie,.. zaraz...już ...natychmiast :) Nie wiem ale miałam taka przemożną chęć i wizje tego misia ze siedząc z dziećmi dłubałam ,dłubałam aż powstała ta oto kruszynka :D

Ma ok 11 cm wzrostu,czarne szklane oczki i została uszyta z materiału tkanego z wełny lamy i oczywiście filcowana z wełny merino:) .Ozdobiona frywolitka mistrzyni w tej dziedzinie Ani

 

  

  

 

środa, 17 lutego 2010

Bärchen... :)

Udało mi się w końcu dokończyć zamówienie :) Mała kremowa Walentynka Nele dostała swojego misiaczka którego może mocno przytulic w chłodne zimowe dni :)

Flips... ma ok 10 cm swojego misiowego wzrostu i jest szydełkowany z wełny chenille. ma szklane oczki ,którymi głęboko i z miłością spogląda w oczy swojej Walentynce :D

 




poniedziałek, 15 lutego 2010

ÁINE.. :)

 ÁINE ...właśnie  ÁINE mała owieczka ,która całkiem inaczej miała wyglądać ;) No ale nie znalazłam materiału na sukienkę jaki chciałam wiec uszyłam coś z materiału ,który miałam i wyszło nieco elegancko ;)

Dlatego i imię takie eleganckie dostała no bo....wiadomo ;)

 ÁINE ma ok 16 cm jest wyszydełkowana z wełny chenille i filcowana z wełny merino i patrzy na swiat ciekawie szklanymi oczkami ;)

 

 
  

niedziela, 14 lutego 2010

Walentynkowa ...mała Księżniczka...:)

ta mała ... choć prawde mowiac wcale nie taka mała ;) ok 16 cm...misiowa księżniczka powstała na zamówienie :) Skończyłam ja w przeddzień święta zakochanych wiec powinna przynieść osobie ,dla której jest zrobiona szczególne szczęście :D Jeszcze tylko dostanie towarzystwo w postaci przytulanki i może jechać do nowego domku :)

Wyszydełkowana z włoczki pierzastej (effektwolle) ,fragmenty filcowane na sucho z wełny merino. Jak wszystkie moje misie ma szklane oczki i jest unikatem , sukieneczkę uszyłam z jakiegoś niebieskiego milutkiego materiału ale co to za materiał....nie mam pojęcia ;)

 
  
  
  

piątek, 12 lutego 2010

Bea...:)

Tu i owdzie pojawiają się króliczki to i ja zabrałam się i sobie takowego ufilcowalam :) Sukienkę pożyczyła panna Bea od koleżanki Liny :)

ok 15 cm filcowana na sucho z wełny merino ma szklane oczy różowy wyszywany nosek i...no a resztę to sobie zobaczcie same :D

wtorek, 2 lutego 2010

Lio...

Lio jest malym misiem ok 8 cm...zrobiłam go jako towarzystwo dla Tamiry ,którą wystawilam na aukcje do eBaya ;) i niedługo raczej mnie opuści :)