Translate

niedziela, 6 czerwca 2010

Oglaszam Candy!!!!

Juz od bardzo dawna chcialam zrobic u mnie Candy...ale jakos nie zdolalam sie zmobilizowac ;) Dlatego teraz pragne komus sprezentowac cos bardzo wyjatkowego ... no mozna powiedziec ze "kogos" ;)

Mialam sobie ja zostawić bo jest niemozliwie slodka ....jednak moja kolekcja mimo ustawicznego pozbywania sie unikatów ciągle sie rozrasta....

Dlatego jesli ktos sie znajdzie , kto pragnie ja przygarnac....to prosze bardzo....:D

Oto Ona Viktoria 13 cm malenstwo....jeszcze raz dla przypomnienia :)







Jesli wiec znajdzie sie ktos chetny to prosze o :

- Zostawienie komentarza pod tym postem do 16 wrzesnia godz 12.00( pod uwage bedzie brany tylko jeden wpis)
- Umieszczenie informacji ze zdjeciem o moim candy na swoim blogu (jesli go posiada)... post lub pasek boczny.
- Osoby nie posiadajace bloga rowniez moga brac udzial w zabawie (mozna podac maila ewentualnie zamiescic info w miejscu gdzie sie bywa typu forum .... strona internetowa itp.)

Losowanie (zapewniam ze bedzie uczciwe!!! ) odbedzie sie 16 wrzesnia w godzinach wieczornych!!!! ( nie bedzie mnie przez cale wakacje dlatego taki odlegly termin )  Wysylam na caly swiat wiec zapraszam wszystkich bez wzgledu na odleglosc :)