Translate

czwartek, 30 sierpnia 2018

Leila... OOAK doll

Witajcie,
ta lale kupilam wiele lat temu bo wzbudzila moja litosc. Jakis "artysta" postanowil poprawic jej make up pisakiem . Dodatkowo na calym ciele miala tymze pisakiem wymalowane wymyslne tatuaze...ogolnie wstrzasajacy wyglad w stylu goth.

Kupilm ja z mysla o wykorzystaniu obitsu bo na zdjeciach nie bylo widac tych tatoo wzartych w gume i nie do zdarcia. A po otrzymaniu to nie wiedzialam czy ja od razu wyrzucic czy zostawic sobie jako ostrzerzenie mowiace..." nie kupuj wiecej takich podejrzanych sierot..."

W koncu zmylam wszystko i nasmarowalam wszystkie sine i czarne miejsca benzacne. Lezala kilka lat i wiele razy byla smarowana i zmywana. Ciagle ma sine plecy ale w wiekszosci odzyskala normalny wyglad.  Dlatego dalam jej nowa buzie zeby nie byla juz smutna i zniszczona....

Leila...




22 komentarze:

  1. przepięknie smutna
    i melancholijnie
    uwodząca!!! brawo TY!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest! A benzacne wyżre do białości! Zobaczysz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 No mam taka nadzieje choc po tylu latach i tak z torsu wszystko nie zeszlo i chyba nie zejdzie...za mocno wrzarte bylo

      Usuń
  3. Fajnie ją podziwiać na zbliżeniach. A wiesz, że ostatnio ktoś pokazywał wywabianie pisaka pastą do zębów? Chyba Aquafresh. Mam Benzacne, ale przy następnej spróbuje pasty. Zobaczę, czy to nie był jakiś żart. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Oj to bede musiala sprobowac z ta pasta bo plecy najmniej smarowane i ciagle sa brzydkie. Pozdrowienia <3

      Usuń
  4. Wygląda bardzo delikatnie i dziewczęco.
    Strach pomyśleć co tacy pseudo-artyści mogą zrobić.
    A ładnego obitsu szkoda, dobrze, że ją uratowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałaś jej przepiękne nowe "ja" <3
    a kiecunię to ma od Princess Ori :D
    Buziaki <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 A tak prawda ,sukienka od Ori ...pozyczylam na chwile ale chyba juz w niej zostanie a Ksiezniczka ORI dostanie cos innego ;) Buziaki <3

      Usuń
  6. Jest cudowna i absolutnie zasługiwała na ratunek :)
    Ja tam mam przygarnięta masę takich sierot :) może nie aż tak zjawiskowych ale i tak lubię im dawać druga szanse :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Agus Ty to wogole wyczarowujesz cuda ze swoich lal <3 <3

      Usuń
  7. Wygląda pięknie. Ta delikatna buzia jest urzekająca. Dobrze, że trafiła do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 ja tez sie ciesze bo ma ciekawy ksztalt buzi i ogolnie takiej jeszcze nie mam :)

      Usuń
  8. Ma przecudną buzię. Taką jak lubię - melancholijną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ z niej subtelną panienkę wyczarowałaś! Opłaciło się czekać nawet kilka lat na taką ślicznotkę i smarować ją często po pleckach :)))
    Wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  10. She is beautiful, you did a wonderful job, and I like her raven hair and delicate appearance. <3!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super robota! Gdybyś nie napisała w jakim stanie była lalka nigdy bym się nie domyślił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 No niestety czasem trafiaja sie ofiary losu ale cieszy kiedy uda sie je uratowac od smietnika :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :* i od razu przepraszam ze nie zawsze uda mi sie odpowiedziec na kazdy komentarz. Jednak jesli ktos o cos zapyta to bede sie starala odpowiedziec jak najszybciej <3