Translate

czwartek, 23 sierpnia 2018

Bee ...repaint Monster High ... :)

Witajcie,
Mysle ze dzis uda mi sie troche pobiegac po blogach i poogladac wasze wakacyjne dzialania :)

My bylismy nad Morzem Srodziemnym i musze przyznac ze odpoczelam i naladowalam sloneczka na zas... ;) Wprawdzie moze niepotrzebnie bo i u nas goraco, i az nieprzyzwoicie slonecznie ale ciepla i lata nigdy za wiele :)

Oczywiscie jakis deszczyk w miedzyczasie mile widziany ;)

Po powrocie zabralam sie do malowania ...na rozgrzewke, przed tym co mam do zrobienia wymalowalam  moja MH. Tym razem Create a Monster  Insect -Bee

Na koncu Before and After ...

Dla porownania zrobilam fotke mojej drugiej nieprzemalowanej pszczolce...bo jak na zlosc zawsze zapominam zrobic zdjecie zanim zmyje caly oryginalny make up.

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)

Pozdrawiam





Before and After


8 komentarzy:

  1. No, a kto by nie wolał Pszczółki w Twoim wykonaniu? Reka do góry. Nie widzę. Proszę zapisać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu Pszczółka zyskała na urodzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna!!!!! Powinnaś być na etacie wizażystki u producenta tych laleczek.
    I wtedy byłyby specjalne serie limitowane, sygnowane przez Ciebie. I miałyby z pewnością super powodzenie.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszła! :) Piękny kolor oczu jej zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niemożliwa - nawet pszczołę umalujesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z drapieżnej Osy (bo dla mnie to osa), zrobiłaś subtelną, dziewczęcą niewinność.
    Piękna.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :* i od razu przepraszam ze nie zawsze uda mi sie odpowiedziec na kazdy komentarz. Jednak jesli ktos o cos zapyta to bede sie starala odpowiedziec jak najszybciej <3