Translate

środa, 25 grudnia 2019

Monster High CAM 3 eyed ghoul... repaint OOAK doll... :)

Witajcie,

Mam nadzieje ze Wasze Swieta sa bardzo udane :)

Ja spedzam je z mezem i dziecmi wiec jest spokojnie ,bez zadnego wielkiego gotowania czy pieczenia.  Ot spokojnie spedzamy czas ze soba co bardzo mnie cieszy bo przewaznie kazdy jest zabiegany i na nic nie ma czasu ;)

Nawet udalo mi sie wymalowac kolejna Monsterke :) Juz bardzo dawno zabieralam sie za nia ale jakos ie balam ze nie wyjdzie tak jak bym sobie tego zyczyla...W koncu sie odwazylam...zdalam sobie sprawe ze jak nie wyjdzie to wymaluje od nowa ...

Mnie sie podoba i mam nadzieje ze i Wam przypadnie do gustu :)

Sle moc zyczen i pozdrowien Swiatecznych :)





18 komentarzy:

  1. Wyszła bardzo ładnie. Niepotrzebnie się obawiałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie! Kocham Twoje repainty! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trójoczka wygląda rewelacyjnie!
    Przy okazji przypomniała mi się jedna z baśni braci Grimm. :)
    Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 a tak tak takie trzyoczne to strasza w bajkach ;)

      Usuń
  4. zachwycasz mnie bez pamięci, Uleńko ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę przerażająca ale ma bardzo ładne ubranko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki urok Monsterek ale wlasnie z tego powodu je lubie... sa nawet przed przemalowaniem nietuzinkowe.

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Eye ya ya!! These are awesome Urszula! (Not really my cup of tea though.) You have done a great job of both dolls. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę boję się tych trójocznych, ale Twoja jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Ja tam sie nie boje ;) A ta trzyoczna to wybitnie lubie :D

      Usuń
  8. Osobiście nie mogłabym mieć takiej trzyokiej na półce, ale zawsze podziwiam Ulu Twoje umiejętności. Jest pięknie pomalowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Ja znow przepadam za tymi monsterami...lubie ich roznorodnosc i nietuzinkowosc <3

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :* i od razu przepraszam ze nie zawsze uda mi sie odpowiedziec na kazdy komentarz. Jednak jesli ktos o cos zapyta to bede sie starala odpowiedziec jak najszybciej <3