Translate

niedziela, 14 lipca 2019

OOAK Baby doll... ca.9 cm.... ;)

Witajcie,

na wstepie pragne Was goraco przeprosic ze nie zagladam za wiele na Wasze blogi. Jestem ostatnio ogromnie zabiegana i nie zagladam nawet na swoje zeby odpowiedziec na komentarze,

Mam nadzieje ze mi wybaczycie a ja jak tylko sie ogarne postaram sie nadrobic zaleglosci :*

Minelo bardzo duzo czasu od kiedy zrobilam cos modelowanego. Bardzo tesknilo mi sie do moich malenstw ale nie mialam kiedy usiasc do modeliny bo to bardzo czasochlonne.


Jednak w koncu zostalam ze tak powiem przymuszona i tym sposobem powstala ta oto dziewczynka :) Powstala tez inna ale ja pokaze w innym poscie.

Malenstwo ma ok 9 cm wielkosci zostala wymodelowana z masy polimerowej "Prosculpt"

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba choc wiem ze i sa tacy ,ktorzy nie przepadaja za tego typu laleczkami co owocowalo czasem hejtem na mojej fp na Facebooku.

Ja to doskonale rozumiem i szanuje cudze zdanie jednak mam nadzieje ze ci ,ktorym sie taka mini sztuka nie podoba tez uszanuja moja pasje :)

Serdecznosci