Translate

poniedziałek, 11 marca 2019

Barbie Fashionistas Afro....OOAK doll... :)

Witajcie,

u mnie jak zwykle sie cos tworzy. Dzis pokaze Wam juz jakis czas temu skonczona Afro Fashionistas.

Kupilam ja juz chwile temu celem repaintu i dzeki Bogu bo jak przyszla to myslalam ze spadne z wrazenia.... jeszcze nigdy w zyciu nie zdarzylo mi sie dostac lalki z tak krzywo nadrukowanym makeupem. Jedno oko na skroni a drugie prawie na policzku...istny surrealizm...

To przykre ze lalki ,ktore sa bublami i nie powinny wogole opuszczac fabryki i trafiac na sklepowe polki, sa sprzedawane jako pelnowartosciowy produkt...naprawde przykre....

Jedynym plusem bylo o ze lalka trafila do mnie wiec od razu zmylam ten horror z buzi i w miedzyczasie wymalowalam zeby nie straszyla ;)


Mam nadzieje ze sie Wam spodoba