Translate

niedziela, 11 listopada 2012

Ivy...mini OOAK Baby

bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i tak mile komentarze oraz za wyróżnienie  !!! Ja zaglądam zawsze do siebie jak również do Was ale ale nie za każdym razem udaje mi się napisać komentarz czy odpowiedz ...Jak każdy i ja jestem zabiegana mamą i zoną oraz kimś kto uwielbia swoja małą sztuke ;)

Dlatego dziś znów na szybko kolejny maluszek...Dziewczynka!!!(mam słabość do modelowania  dziewczynek ;) Chyba dlatego ze tak ładnie można je ubrać ;)  ) Ma na imię Ivy...chciałam dać Blue-Ivy ale bałam się nieprzyjemności ze strony Prominentów ;) ;)

Malutka ma ok 8 cm wielkości ...nawet chyba 7,5 ale co tam ;) Wymodelowałam ja ze sculpey living doll odziałam w strój baleriny... Wszystko resztę tez wykonałam samodzielnie  :) Pozdrawiam niedzielnie i deszczowo :)

Uwaga znowu dużo fotek...