Translate

środa, 28 listopada 2018

Luisa OOAK doll... :)

Witajcie,
dzis kolejna przemalowana lalowa dziewczynka. Ma ok 50 cm i kupilam ja bo jest bardzo ciekawa.
Zrobiona z jakiegos gumo podobnego dosc twardego materialu . Cialo ala antyczne z ruchomymi  stawami w ksztalcie kuli .

Kupilam ja bo mnie urzekla i mialam wizje przemiany w glowie. Nie przeszkadzalo mi ze ma akrylowe oczy i rotowane wlosy....jakos postanowilam rozwiazac ten problem..

Czyli po prostu zamalowalam akryle i wymalowalam oczy tak jak chcialam skoro nie dalo sie ich w inny sposob wymienic ;)

Usta tez mi sie nie podobaly wiec poddalam je szlifowaniu.

Drobne poprawki musze jeszcze wprowadzic ale nie az tak wielkie zeby nie moc jej Wam dzis pokazac :)

Pozdrawiam serdecznie i przedstawim Luise




18 komentarzy:

  1. Ładnie udało się zamalować te akryle.
    Lalka od razu zyskała dziecięcą delikatność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite! Czy oczka się zamykają? Teraz wygląda fantastycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Qrczę, widzę, że Ty nawet w kamień włożysz duszę i go ożywisz... Jak to mówi młodzież - SZACUN!

    OdpowiedzUsuń
  4. Is this a Gotz Hanna? She looks so different now, I like the softer, more natural look you have given her. I never thought of painting over acrylic eyes, did this cause you any problems? You are very clever. :)
    Hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, that's not Hannah von Götz. This is another doll and I have no idea what kind. She is fully articulated and made of a kind of hard vinyl. Thank you I am pleased that you like it. Hugs

      Usuń
  5. I od razu inne dziewczę :D Pięknie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula, robisz takie cuda z tymi lalkami, że ja chyba przyjadę do Ciebie na jakąś dermabrazje i retusz własnej twarzy.Przecież TY się autentycznie marnujesz! Robisz te buźki super, oczęta jak żywe, koloryt twarzyczek też zmieniasz. Powinnaś wysłać zdjecia tych pozmienianych przez Ciebie buziek do producenta, niechby się spalił ze wstydu,że jego produkcji buzie są takie marnieńkie.
    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Anabell :) Jak bym wyslala to by mi pewnie kare wlepili ze im lalki zmieniam :) Dzieki Bogu ze ludzie sa piekni tacy jacy sa <3 <3 Serdecznosci :*

      Usuń
  7. Wow oczy po przemianie wyglądają obłędnie. Zupełnie inna laleczka, piękna i tajemnicza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Do konca nie jestem zadowolona ale moglo byc gorzej ;)

      Usuń
  8. Ja już się zachwycałam. :D To napiszę tylko, że rewelacja. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o niebo przyjaźniejsza bez tych niepokojąco
    szklanych oczu - pięknie Ją przeobraziłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 w sumie kupilam ja dla ciala ale jak juz przyszla to postanowilam sprobowac zmienic ta buzie. Szkoda mi bylo tej burzy gestych wlosow no i nie mialam odpowiedniej wielkosci glowy zeby ewentualnie podmienic ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :* i od razu przepraszam ze nie zawsze uda mi sie odpowiedziec na kazdy komentarz. Jednak jesli ktos o cos zapyta to bede sie starala odpowiedziec jak najszybciej <3