Translate

poniedziałek, 5 grudnia 2016

i jeszcze jedna Jolina... :)

Witajcie,
wreszcie skonczylam 3 Joline :) Teraz bede mogla spokojnie wyslac i oddac sie z czystym sercem modelowaniu zanim nadciagna kolejne kandydatki do odnowy biologicznej :)

Kazda jedna staralam wymalowac sie inaczej i mam nadzieje ze mi sie udalo :)

Teraz z czystym sumieniem zaglebie sie w odpisywanie na zalegle posty i odwiedze was w waszych lalkowych krolestwach :)

Musze tez wymyslich jakies dobre miejsce do fotografowania moich lal bo na kuchennym blacie oswietlone masakrycznie zdjecia niestety nie wychodza ladnie...

Przesylam moc serdecznosci i prezentuje Joline z nowa buzka :)






7 komentarzy:

  1. zielonooka zdaje się niepewnie
    pytać o drogę - słodkości!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna. Marzę o lalce z Twoimi oczkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy te oczy mogą kłamać, chyba nie...:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna elegantka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma tyle uroku... Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie mi sie narobily zaleglosci ze na kazdy komentarz nie uda mi sie odpowiedziec.

    Dlatego dziekuje Wam wszystkim serdecznie za tak mile slowa dotyczace moich repaintow <3 <3 jestescie kochane :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :* i od razu przepraszam ze nie zawsze uda mi sie odpowiedziec na kazdy komentarz. Jednak jesli ktos o cos zapyta to bede sie starala odpowiedziec jak najszybciej <3