Translate

sobota, 16 lipca 2016

Jolina.... repainted ooak doll... :)

Witajcie :)  Jak znikam to na kilka tygodni ...ale jak juz sie pojawie to zaraz zasypuje Was dzien w dzien nowymi postami ;)     Mam nadzieje ze mi wybaczycie :*

Dzis Jolina...ok 33 cm laleczka z firmy Zapf Creation.

Joliny sa dla mnie substytutem BJD. Bardzo ruchome choc nie tak ladnie jak oryginalne BJD.
Kupilam kilka tych laleczek celem repaintu i charakteryzacji...Wiec to dopiero poczatek mojej dzialalnosci :)

Dzis prezentuje Wam nowy make-up bo ubranko zrobie dopiero w jakiejs przyszlosci ...narazie jestem pochlonieta tym co ma byc zrobione na juz.

Chyba ciut poprawie jeszcze zrenice i ksztalt oczu bo dopiero na zdjeciu zobaczylam ze sa ciut nierowne ale to dopiero jutro :)

Mam nadzieje ze Wam sie spodoba :) Choc zdjecia zupelnie nie oddaja jej prawdziweg wygladu...

Serdecznosci :)