Translate

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Nowa kreacja dla maluszka ... :)

ostatnio brak mi czasu na modelowanie wiec malo sie lepi. Troche pozaczynanych prac czeka na swoja kolejke.

Tymczasem poczynilam ubranko dla kolejnej mojej maluszki(ktora dopiero powstanie a ktorej zarys jest juz w mojej wyobrazni ... ;)  Modelem na potrzebe zdjec jest Brendan ;)  Laleczka oraz prawie cale ubranko jest mojego autorstwa... Sweterek wyszedl spod zdolnych raczek mojej przyjaciolki Ewy )

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam rowniez na moj drugi blog lalkowy :)







26 komentarzy:

  1. Hi Urszula, LOVE the outfit, the hat is so cute, and the little shoes adorable!!! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne są Twoje maluszki, aż nie mogę uwierzyć, że to nie są żywe istotki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda bardzo delikatnie! Piękny sweterek :D
    Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy maluszek,a ten misio:) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubranko super .. a lalka choć dopiero w Twojej wyobraźni na pewno będzie równie piękna jak ta na zdjęciu . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Zobaczymy czy lala wyjdzie piekna ;) oby .oby :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Jaki kochany Maluszek! Ubranka śliczne i na pewno cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak cieplutkie cieplutkie ;) Dziekuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Delikatne, śliczne i słodko wyglądające ubranko! Nie mówiąc już o bobasku, który wygląda jak żywy!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Czytajac Wasze komentarze zachcialo mi sie znow modelowac ;) Dziekuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Oj, po prostu chce się przytulić, tak delikatnie, żeby nie obudzić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Sama czesto przechodze kolo niej i kukam czy jeszcze spi ;)

      Usuń
  9. Jestem w nieustającym zachwycie Twoich prac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubranko śliczne, maluszek wygląda w nim jak żywy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ... przesłodki Maluszek , aż chce się za kolanko złapać.... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Una creación de bebe adorable.
    Un abrazo
    Maite

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :* i od razu przepraszam ze nie zawsze uda mi sie odpowiedziec na kazdy komentarz. Jednak jesli ktos o cos zapyta to bede sie starala odpowiedziec jak najszybciej <3