Translate

wtorek, 8 lipca 2014

Moja kolekcja Monster High... :)

Juz dawno nie pokazywalam nic z mojej lalkowej kolekcji. Oprocz starych lal bardzo spodobaly mi sie monsterki ,ktore kolekcjonujemy razem z coreczka. Wiekszosc naszej monstrkowej bandy to lale z odzysku-z drugiej reki. Nie wszystkie posiadaja kompletne wyposazenie ale nam to nie przeszkadza ;) Coreczka zreszta sama sie nimi bawi , mnie sluza jednynie do ogladania i ewentualnie repaintowania ;)

Dzis pokaze kilka z nich...w stanie oryginalnym nie repaintowanym .Mamy ich duzo i nie chce zameczac Was zbyt dlugim postem  dlatego bede pokazywac po trochu ;) Pozdrawiam serdecznie :)


Holt Hyde, Frankie Stein i Jackson Jekyll z serii BASIC

Zdjecia wykasowalam bo cala moja kolekcje lal przenioslam Do Albumu Picasa Tutaj lub klikac w zakladke pod tytulem bloga :) 

sa  tez na blogu o moich lalkowych roznosciach ;) Tutaj

                                                    zapraszam...