Translate

poniedziałek, 24 września 2012

Bianca OOAK Doll ...nastepne podejscie ;)

Witajcie,

mam tyyyyyle pozaczynanych rzeczy ze pomału zaczynam się gubić w tym wszystkim ;) Nie wiem po co sięgać kiedy nadarzy się chwila wolnego czasu...

Łapie wiec za wszystko i robię tu troszkę i tam troszkę...kiedyś pokończę co nie???  ;)

Tym to sposobem wydarłam zaczętą wieki temu dziewczynkę !!! Tu macie glowke z przed roku: Bianca. Patrzyła biedulka na mnie z wyrzutem już od wielu miesięcy dlatego zabrałam się i za nią .

Podmalowana w końcu i brakuje już naprawdę niewiele żeby ja zaprezentować w calosci...mam nadzieje ze Wam się spodoba . Nie wiem jeszcze jak ja ubiorę ale chce z niej zrobić chyba takiego małego jesiennego elfa z liśćmi kolorowymi we włosach i gałązką żołędzi w garści .....eh zobaczmy co z tego wyniknie...;) Pozdrawiam Was serdecznie :*





12 komentarzy:

  1. Och, to świetnie, że doczekała się swojej kolejki.Ma wielce urokliwą buzkę.Czekam co będzie z nia dalej.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudna, jak żywa. dziwię się, że wyszła spod Twoich rąk a nie z brzucha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze sie ze Wam sie podoba :* ja sama tez czekam na finish :)Ciagle zmieniam pomysl jej wykonczenia i w koncu sama jestem ciekawa jej ostatecznego wygladu ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ona cudna z tymi piegami! Masz racje byłaby pięknym jesiennym elfem.Te zielone oczy aż się o to proszą.Jakby jeszcze miała rude włosy... :)Ale i tak na pewno wyjdzie super!
    Mam nadzieję,że nie każesz nam czekać kolejnego roku aby zobaczyć ją w pełnej krasie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodka! taka do kochania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bianca jest urocza , piegi i oczka urzekną każdego kto na nią spojży . Pozdrawiam :-) Elwira

    OdpowiedzUsuń
  7. I co ja tu mogę dodać, wszystko zostało już powiedziane. Bajecznie cudowna. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rusałeczka i w takiej odsłonie ją widzę. :) Cudowny rudzielec piegowaty - zakochałam się !:D

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie ona pasuje na małą syrenkę :P Piegusek uroczy, a te rumieńce! :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku szczerze powiedziawszy ta lala jest przerażająca! w czym ją tak realistycznie wymodelowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje Wam serdecznie :) jeszcze nei zdecydowalam ale z syrenki chyba narazie zrezygnuje ;)

    Wiola J. oj czemu przerazajaca??? przeciez nie jest rodem z jakiegos koszmaru ;) Mnie "przerazaja" czasem takie wlasnie monsterowe trupie lalki ale i w jakis sposob tez fascynuja ,inspiruja. Oczywiscie podobaja mi sie tylko te ktore nie sa obrzydliwe..i naprawde przerazajace powiedzmy w klimacie filmow Burtona...

    A lale wymodelowalam z sculpey living doll :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :* i od razu przepraszam ze nie zawsze uda mi sie odpowiedziec na kazdy komentarz. Jednak jesli ktos o cos zapyta to bede sie starala odpowiedziec jak najszybciej <3