Goście

Translate

wtorek, 30 grudnia 2014

Happy New Year 2015 ... :)


...nocą Nowy Rok nadchodzi... ma puste ręce...wiec co przynosi ??
... cos jednak w kieszeniach niesie,
...radość dużą i małą...
...trochę smutku...ale i nadzieje ...
...uprzejmość i zaufanie...
...dobre słowo...
                          czy już ma puste kieszenie ??
nie....
         ... miłości tez mnóstwo niesie...
         ...  i litośc dla tych w potrzebie...
         ...szacunek i poważanie... dziękuję Ci Panie...za nie!


Serdeczności i podziękowania za cały ostatni rok dla Was wszystkich ,którzy tutaj zagladacie i kazdym milym slowem sprawiacie ze rozwijam swoje pasje !!!  

Jutro nie bede miec czasu zeby siasc do komputera i napisac ten post dlatego robie to juz dzis :*


                             Szczęśliwego Nowego Roku!!!




               

Pragnę podziękować tez Alicji z bloga cardmakingalice za prześliczne zawieszki do prezentów!!! Wygralam je w konkursie na fanpage Alicji CardmakingAlice -bardzo utalentowanej osoby!!!Sa prześliczne i nie zdecydowalam sie ich nigdzie przywiesic zeby ich nie stracic ;) Tak wiec sobie wisza na widoku i swoimi gwazdkami i choineczkami poprawiaja mi humor :) Bardzo dziekuje


niedziela, 28 grudnia 2014

i jeszcze jeden repaint...Draculaura

tylko na to ostatnio starcza mi czasu. tak na szybko jedno zdjecie mojej monsterki. Wiecej jak zrobie jej cos do ubrania ;) Pozdrawiam serdecznie :)


sobota, 27 grudnia 2014

i jeszcze troszke zdjec Evi... ;)


Tak jak obiecalam dodaje kilka zdjec Evi i jej "rumaka" zrobionych w swietle dziennym ;) Chyba polubie te mini lalki bo bardzo fajnie sie je maluje ;) Pozdrowienia :)




piątek, 26 grudnia 2014

Evi... repaint

Witajcie ,
moja coreczka Natalia wyciagnela swoja stara Evi z firmy Simba(mala siostrzyczka poczciewej Stefi love) i dala mi laskawie w prezencie do mojej "kolekcji" :) Naturalnie nie moglam odmowic i Evi przygarnelam tak jak robie to z wszystkimi lalkami ,ktore akurat sie jej znudzily ;)  Jednakże nie moglam sie powstrzymac i ja przemalowalam dajac mojej Evie nowa buzie ;) Mam nadzieje ze Wam sie spodoba :) Jutro wiecej zdjec w swietle dnia :) Pozdrowienia :)






wtorek, 23 grudnia 2014

Tonner Doll Aqua Angelina ... :)

Stalo sie.... stalam sie wlascicielka tonerki a nawet dwoch ;) Mikolaj w tym roku byl bardzo laskawy dla mnie i przyniosl same cudne rzeczy :)

Pokaze wam jedna z nich .Moja cudna Angeline. To limitowana na  1200 sztuk lalka Tonner z 2005 roku- Aqua Angelina w pieknej zielono blekitnej sukni i pieknej blekitnej bizuterii.

Wiecej zdjec na moim drugim blogu lalkowym tutaj  :)


poniedziałek, 22 grudnia 2014

Merry Christmas.....

Każdy już czym prędzej bieży,
by dołączyć do pasterzy.
I ja spieszę z życzeniami,
bo nie mogę być tam z wami.
Zdrowia, szczęścia, pomyślności
i niech dobroć wśród Was gości.
I niech Boga wielka moc na Was
spłynie w Świętą Noc!


Serdecznosci Kochani!!!

 

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Nie zimowo a kwiatowo... ;)

tak jak obiecalam wklejam zdjecia moich poczynan kwiatowych ;) Nic szczegolnego ani wybitnego ale na poczatek musi wystarczyc ;) 
Od dluzszego czasu planuje zrobic pokoj dzieciecy ,w ktorym moglabym sobie fotografowac do woli moje miniaturki dzieci i niemowlat w skali 1 :12 ;)
Mam juz nawet mebelki i rozne akcesoria wiec tylko musze zabrac sie do pracy i zrobic pomieszczenie.

Juz nawet widze oczami wyobrazni jak to ma wygladac i wlasnie tam w tym moim wyobrazeniu sa te piekne kompozycje kwiatowe.... na oknie ...na stoliku czy gzymsie kominka....

Zeby zrobic takie idealne z moich marzen musze troche pocwiczyc ;) Wiec nie smiejcie sie z moich nieudolnych zmagan z masa... Bo to sa pierwsze w zyciu kwiatki jakie wogole zrobilam ... tak po swojemu ;)

Pozdrawiam na rozowo ;)






niedziela, 7 grudnia 2014

Z jak Zabawki czyli Lalkowy Alfabet

Z jak Zabawki...
Moje blizniaczki Ari wylozyly w swoim lalkowym krolestwie swoje zabawkowe el dorado. Bawia sie ladnie czyz nie?  ;)

Tym postem konczy sie Lalkowe wyzwanie pt. : "lalkowy Alfabet" ktory organizowala Maverika

Lale Ari i akcesoria na tym zdjeciu nie sa wykonane przeze mnie jednynie kwiaty w wazonie na stole sa mojego autorstwa ale o nich bedzie jeszcze w innym poscie :)

Pozdrowienia


poniedziałek, 1 grudnia 2014

chlopiec.... ooak mini baby

Witajcie...nie wyrabiam sie z niczym ostatnio wiec nie dziwcie sie ze malo mnie widac  ;) W miedzyczasie powstal ten maly chlopczyk ok 9 cm. wymodelowalam go z prosculpt. Zreszta pogladajcie zdjecia :) Serdecznosci :*



i jeszcze dwa zdjecia bez ubranka ;)