Goście

Translate

sobota, 17 października 2009

Melanie...


udało się udało!!!! ...;) mianowicie pomodelowac i nawet skończyć moje maleństwo :D Jak zwykle nad imieniem musiałam się porządnie nagłowić bo jak przyszło do nazwania to głowę miałam pusta...

Melanie.... przyszło mi do głowy i już zostało :) Bo jedno czego byłam pewna to to ,ze to mała słodka dziewczynka :D

Ubrałam ja w sweterek i czapeczkę ,które zrobiła dla mnie w ramach wymianki Ania


Oczywiście trochę przerobione do własnych potrzeb :D Doszyłam różowe kwiatuszki na przodzie sweterka a czapeczkę opatrzyłam dwiema zwiewnymi wstążeczkami...

Do tego uszyłam spodenki jeansowe nie tylko słodkie ale i cieplutkie na te chłody ...;)

Przytula się do króliczka dostanego od Dorotki


A jaka jest duza....sama nie wiem dokładnie ale myślę ze ok 16 cm...






Na zdjęciach nie wyszła tak słodko... W rzeczywistości jest o wiele ładniejsza ;)


19 komentarzy:

  1. Dzidzia urocza!!! Już widzę jaka śliczna jest na żywo... Jakie ma skarpetki fajowe no i dzinsy odpowiednie na ten ziąb! :) Cieszę się widząc je w ubraneczkach z którymi tak się motałam , bo nie wiedziałam czy w ogóle coś z nich będzie... Ślicznie sweterek kwiatuchami ozdobiłaś ... Brawo jak zwykle... nie masz sobie równych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak, bez wątpliwości ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite są te Twoje dzieciaczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piekna.
    Oglądnęłam sobie zdjęcia w powiększeniu, Melanie jest urocza, te ciuszki,ech i ach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita! Ta dziecinka to kolejne dzieło sztuki Twojego autorstwa! Chciałabym kiedyś na żywo zobaczyć takie cudeńko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko! Rozczulają mnie te Twoje maleństwa aż chce się przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Urszula,
    jak miło, że podpisały się w moim Candie widziałem twój piękny blog.
    Jestem zachwycony za co wielkie rzeczy robisz. I will come back.
    Drodzy pozdrowienia ze wsi
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  8. Melanie jest cudowna.
    Jak zawsze niezmiennie jestem zachwycona Twoimi ślicznymi dzieciaczkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka dzidzia. Ula, dobra jestes w te klocki, słowo daję! Ubranka dałas jej urocze, a ten zielony sweterek!- ummm, sliczny! i spodenki jeansowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznosci !!! Niezmiennie podziwiam !!

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, ja też się dziś popzyglądałam jej jeszcze raz... koniecznie wrzuć zdjęcie samych stópek ujętych w Twej Magicznej Dłoni i rączulkę w Twojej :) bo piękne te rączuchny są :) ehhh... ja nadal śnię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cyt: " Na zdjeciach nie wyszla tak słodko...." Co Ty malusia piszesz? Jak nie wyszła? Ona jest słodziuchna i to bardzo... :) Śliczna naprawdę... :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne cudne maleństwo :)
    pozdrawiam cieplutko!
    p. s. Ulu jesli możesz to proszę odpisz mi na ostatniego maila :)
    K. Wojnar - Robaczek15

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna jak wszystkie, jestes niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje dzidzie są śliczne - marzę o takim - chciałabym zobaczyć na żywo z bliska takie cudo, normalnie wygląda jak żywe dziecko - napatrzeć się nie mogę a w tych ubrankach są przesłodkie - naprawdę chylę czoła bo masz ogromny talent:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantyastyczny blog!!! Robisz cudne rzeczy!
    Zupełnie nie wiem dlaczego mnie tu wcześniej nie było :P
    Ale postaram się to zmienić :>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo komentarza :*